Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Matematik Eğitimi Anabilim Dalı Araştırma Görevlilerimizden Fatmagül ERGÜN’ün “İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Okuryazarlık Öz-Yeterlilik Düzeyleri ile Temel Yeterlilik Testi Matematik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi” ve “İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Okuryazarlık Öz-Yeterlik Algıları ile Matematiksel Düşünmeleri Arasındaki İlişki” başlıklı makaleleri TR Dizin kapsamındaki Trakya Eğitim Dergisi Özel Sayısında yayımlanmıştır.
Araştırmaların ayrıntılarına aşağıdaki bağlantılar aracılığıyla ulaşılabilir:
https://doi.org/10.24315/tred.1630191
https://doi.org/10.24315/tred.1630947